CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, June 21, 2011

~Luahan Hati~


Bismillah,awal bicara ku mulakan...
Sesungguhnya Allah lagi Maha mengetahui apa yang akan terjadi...

Di malam yang sunyi di kala ini,hanya putaran kipas yang kedengaran di saat ini, tanpa bunyi suara gelak ketawa..ku rasa sunyi...Ya Allah..sangat sunyi...hanya kpd mu aku meluahkan perasaan ku...

Hambamu ini..tidak tahu, apa yang dirasakan disaat ini..ad rse sedih, rasa marah, rasa gembira...semua ada..tapi yang mengusai diri ni skrg ini...hanya lah perasaan SEDIH...Ya Allah..kau redakan lah kesedihan ku...

Hambamu ini, tidak mengetahui, jikalau ku lakukan sebegitu, Dia akan Marah...sungguh Aku tak tahu ya allah..hanya ingin menduga dia Ya Allah...Dia adalah kawanku, Aku tahu dia marah, tapi diri ini hanya ingin bergurau shaja...hanya ingin bermain...

Tiba2 ku rasa perasaan marah menyelubungi ku...
perasaan geram campur sedih...nak menangis rasanya Ya Allah...
sbb aku terasa...aku sedih sbb dia marah...tp......
tak tahu hendak menafsirkan apa perasaanku sebnrnya....

Dalam masa yang sama, perasaanku rungsing, disebabkan Program yang sepatutnya dijalankan , tidak dapat dilaksanakan...perasaanku bercampur baur disaat ini...
rasa bersalah...
rasa kesian...
semua ada...

Ya Allah, Ya Rahman, Ya Rahim...
Bantulah hamba ini Ya Allah...
Amin Ya Rabbal A'lamin

3 comments:

hidayahawawi said...

Pandai moyang sy menulis :-)
btw, x mo sedih2 ye tika..
things happen 4 a reason
n kite x blh nk puaskn hati semua
just do n give ur very best
ok moyangku..
Allah knows more

Nurul Atika said...

senget laa, makcik aku nii...huhuhu...
emmm...kadg nk elakkn persaan sdh tu..tp xleh...try wt heppy, tp dlm hati...sakit kot...huhuhu...

hidayahawawi said...

siapakah yang marah kamu itu moyangku??
berani dia marah moyang kau
meh sini suruh mengadap aku
cool je moyang
jangan fikir sangat perasaan kita ni
kalau kita layan memang terseksa weh
kau tgk tv, makan, blogwalking etc, lupa lah nanti..

Post a Comment